http://tu11074.blogspot.com/

Dacă „E”-urile sunt dăunătoare sănătății sper ca „tu”-urile să nu fie .„Tu”-ul acesta s-a născut din cauza imposibilității de a posta comentarii din platforma Wordpress în platforma Blogger.Acum este tu1074 și pe wordpress și pe blogger,dar ambele sunt una !

miercuri, 25 ianuarie 2012

Miercurea fără cuvinte(4)-Aproape imaculată !


Crăciuniță albă.
Miercurea e fără cuvinte numai „din cauza” lui CARMEN ;) :D ! Între vis și realitate 2 ne poartă CARMEN în fiecare săptămână ! îi mulțumim pentru asta !!!

9 comentarii:

  1. ...dar p e r f e c t a !

    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este nima!
      O zi bună și scuze pentru întârzierea cu care răspund !

      Ștergere
  2. Şi dacxă picai ceară topită pe mine nu bănuiam cine se ascunde aici.

    Să ai parte de o dimineaţă faină şi o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha,ha !
      Nu intenționam să picur ceară pe tine!!!
      Nimeni nu s-a prins așa ca tine !
      Felicitări,deci știi cine-i trolul :)))))

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Sărut mâna INCERTITUDINI !
      Îmi pare foarte rău că îți displace !!! Nu este o mască.Este statueta unui trol,care și-a găsit „adăpostul” în casa noastră pentru că nepoțica unei prietene plângea amarnic la vederea ei.Bunica a vrut s-o arunce și atunci...am luat-o acasă.
      Am crezut că mă pot ascunde cu desăvârșire în spatele trolului.Voi căuta ceva alternativă pentru că n-aș vrea să deranjez pe nimeni!
      Mulțumesc pentru vizită și pentru comentariul lăsat.
      Îmi cer scuze pentru întârzierea cu care răspund acestui comentariu !

      Ștergere